ناشناخته های فرازمینی = U.F.O... بشقاب پرنده ها...دوایر گندم

برای ادامه کار وبلاگ نیاز به انتقدات و نظرات و پشتیبانیتان داریم

ناشناخته های فرازمینی = U.F.O... بشقاب پرنده ها...دوایر گندم

برای ادامه کار وبلاگ نیاز به انتقدات و نظرات و پشتیبانیتان داریم

۵۶- معرفی آثاری از دکتر اریک فون دنیکن :

 

  معرفی آثاری از دکتر اریک فون دنیکن

 

 

اریک فون دنیکن متولد ۱۴ آوریل ۱۹۳۵ در زوفینگن سویس میباشد.وی فارغ تحصیل کالج اس تی مایکل در فرایبورگ میباشد.وی در سال ۱۹۶۰ با الیزابت اسکاجا ازدواج کرد که حاصل این ازدواج کاملیا تنها فرزند این زوج بود.

اولین اثر وی ارابه خدایان میباشد که پرفروش ترین کتاب در آلمان و آمریکا بود و بعدها در ۳۸ کشور دیگر نیز چاپ این کتاب با استقبال فراوانی روبرو شد. نظریات وی در این کتاب باعث شد تا وی را پدر نظریات فضانوردی باستانی لقب بدهند .این کتاب بیش از ۵۰۰۰۰۰۰۰ جلد چاپ شد .

 

۱-هشتمین اعجوبه جهان       اریک فون دنیکن  ترجمه:دکتر قدیر گلکاریان

۲-الهه های گذشتگان            اریک فون دنیکن   ترجمه:همایون خرم

۳-یادگاران گذشته                 اریک فون دنیکن   ترجمه:دکتر قدیر گلکاریان

۴-اسرار اهرام مصر               اریک فون دنیکن

۵-طلای خدایان                    اریک فون دنیکن     ترجمه:مهرداد شاهین

 ۶-خدایان آنسوی فضا (بازگشت به ستارگان)      اریک فون دنیکن    ترجمه:مهرداد شاهین

نظرات 3 + ارسال نظر
محسن منصوری یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:39 ق.ظ http://ufo-ir54.blogfa.com

با سلام دوباره در مورد سوال شماک
من در پی مطالبی در مورد اشکال بر روی مزارع در گو گل بودم که با وبلاگ شما اشنا شدم.
مو فق باشی

علی صادقی دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:14 ق.ظ

سلام دوست عزیز . من چندین سال است که روی این موضوع تحقیق می کنم و دارم کتابی را می نویسم.ممنون می شوم اگر اطلاعاتی را دارید برای من هم ارسال نمایید.ایمیل خوم را در قسمت پست الکتونیک قرار دادم اما باز هم یاد داشت می کنم.
ali.sadeghi62@gmail.com
موفق و شاد باشی
علی صادقی

حسین جمعه 21 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:34 ق.ظ

میشه ناشر این کتاب ها را هم بنویسید؟مخصوصا 4 کتاب اول

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد