ناشناخته های فرازمینی = U.F.O... بشقاب پرنده ها...دوایر گندم

برای ادامه کار وبلاگ نیاز به انتقدات و نظرات و پشتیبانیتان داریم

ناشناخته های فرازمینی = U.F.O... بشقاب پرنده ها...دوایر گندم

برای ادامه کار وبلاگ نیاز به انتقدات و نظرات و پشتیبانیتان داریم

۲۵- گزارش خراسان :

گزارش خراسان :   گزارش خراسان :  گزارش خراسان :  گزارش خراسان :  گزارش خراسان :  گزارش خراسان : 

 

درخواست مقامات سابق آمریکا از دولت این کشور برای انتشار تحقیقات درباره بشقاب پرنده ها


گروهی از خلبانان و مقام های رسمی سابق از دولت آمریکا خواسته اند تحقیق درباره ماهیت اشیای پرنده ناشناس را از سرگیرد و اسناد مربوط به تحقیقات خود در دهه شصت میلادی را منتشر کند. به گزارش بی بی سی این گروه ١٩ نفری که شامل مقام های سابق آمریکایی و بریتانیایی و افسران نظامی از ٧ کشور مختلف است، در یک کنفرانس خبری در واشنگتن با اشاره به تجربیات خود از دولت آمریکا به خاطر جدی نگرفتن تحقیق درباره اشیای پرنده ناشناس انتقاد کرده است.
در پی گزارش هزاران مورد رصد اشیای پرنده ناشناس در آمریکا دردهه های پنجاه و شصت میلادی، نیروی هوایی این کشور با اجرای طرحی به نام پروژه کتاب آبی به تحقیقات گسترده ای در این باره دست زد ولی این بررسی در پی نرسیدن به نتیجه خاصی در سال١٩٦٩ متوقف شد.
حال گروهی از مقام های پیشین و افسران نظامی از نیروی هوایی آمریکا خواسته است با منتشر کردن نتیجه تحقیق از ١٢ هزار و ٥٠٠ مورد گزارش از دیده شدن اشیای پرنده ناشناس، به محققان کمک کند. این افراد در بیانیه ای با اشاره به حملات یازدهم سپتامبر ٢٠٠١، توقف تحقیق درباره این اشیا را بر خلاف امنیت ملی آمریکا دانستند. مقام های نیروی هوایی آمریکا می گویند دلیل خاصی برای بازشدن دوباره پرونده پروژه کتاب آبی و از سرگیری تحقیقات وجود ندارد.
موضوع اشیای پرنده ناشناس درحالی در آمریکا بر سر زبان ها افتاده که ٢ تن از سیاستمداران برجسته این کشور هم از مشاهده آن ها در گذشته خبر داده اند.
سخنان ماه گذشته دنیس کوسینیچ نماینده دموکرات کنگره آمریکا و نامزد ریاست جمهوری این کشور در یک مناظره تلویزیونی درباره مشاهده یک شیء پرنده ناشناس باعث شد رسانه های این کشور باردیگر به بررسی این موضوع بپردازند.
در این حال، جیمی کارتر از روسای جمهور سابق آمریکا هم از مشاهده یک شیء پرنده ناشناس در گذشته خبر داده است.

 

گزارش خراسان :   گزارش خراسان :  گزارش خراسان :  گزارش خراسان :  گزارش خراسان :  گزارش خراسان : 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد